Adminisztrátor munkatárs részmunkaidőben - 16. kerület

Magyarország egyik piacvezető közétkeztetéssel, takarítással és műszaki üzemeltetéssel foglalkozó vállalkozása, a Prizma Cégcsoport munkatársat keres az alábbi pozíció betöltésére.

1165 Budapest, Hunyadvár utca

A megbízható háttérrel rendelkező, facility managementtel, étkeztetéssel és takarítással foglalkozó piacvezető Prizma Cégcsoport keresi új munkatársát Budapestre az alábbi pozícióba:

 

Adminisztrátor

 

Rád váró feladatok:

  • adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
  • belső és külső kapcsolattartási feladatok végzése;
  • adatbeviteli feladatok végzése;
  • írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása.

 

Téged keresünk, ha:

  • MS Office felhasználói szintű ismeretével rendelkezel;
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • fél - 1 év releváns tapasztalatod van; 
  • képes vagy önálló, proaktív munkavégzésre;
  • együttműködő, problémamegoldó munkavégzés jellemez;
  • igényes vagy a megjelenésedre;
  • közvetlen, pozitív személyiség és jó kapcsolatteremtő készséggel rendelkezel.

 

Amit kínálunk:

  • megbízható, stabil nagyvállalati hátteret;
  • hosszútávú munkahelyet;
  • családias, barátságos munkakörnyezetet;
  • támogató, összetartó kollégákat;
  • versenyképes fizetést.

  

Munkarend, munkaidő:

Hétfőtől péntekig, 9:00 - 13:00 között, 20 perces ebédszünettel

 

Munkavégzés helye:

1165 Budapest, Hunyadvár utca

 

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, a jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével a toborzas@prizma.hu email címre várjuk!

 

ELŐRE IS KÖSZÖNJÜK JELENTKEZÉSED!