• info@prizma.hu
  • (+36 1) 371-1720
Prizma Csoport: Támogató szolgáltatások, Prizma 24 Call center, Prizma 24CAFM

Prizma Csoport: Támogató szolgáltatások, Prizma 24 Call center, Prizma 24CAFM

A megfelelő minőségű szolgáltatások biztosítása, azok nyomonkövetése az ügyfelenként eltérő riportigények megválaszolása érdekében létrehoztuk saját almárkánkat, a Prizma Helpet, amelyben az FM szolgáltatásokhoz szükséges valamennyi támogató tevékenység került összevonásra. A Prizma24 az ügyfeleink, munkatársaink és alvállalkozó partnereink közötti kapcsolattartást biztosítja a nap 24 órájában.


Prizma24 CALL CENTER

 

Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában áll partnereink rendelkezésére, ahol szakképzett − műszaki és CRM tapasztalattal rendelkező − munkatársaink mindenkor készek, hogy támogassák a Prizma Csoport szolgáltatásait.


Feladataik kiterjednek a következőkre:

  • bejelentések rögzítése;
  • feladatmegoldás koordinálása, nyomon követése;
  • szükség esetén műszaki szaktanácsadás;
  • krízismenedzsment;
  • minőség-ellenőrzés;
  • kimutatások, statisztikák készítése;
  • panaszkezelés;
  • CRM szolgáltatások külső ügyfelek számára.


A Prizma24 CALL CENTER a legkorszerűbb IVR kommunikációs technológiát alkalmazza, így illeszkedve a Prizma Csoport minőségbiztosítási rendszerébe.

 

Prizma24 CAFM

 

A Prizma24 CAFM (Computer Aided Facility Management) nem csupán egy hibabejelentő felület, hanem a Prizma által ellátott munkafolyamatokat és azoknak minden lépését végigkövető adatbázis-kezelő szoftver. A szoftver rugalmasan paraméterezhető, egyes moduljai szabadon kombinálhatóak, de tekintettel saját fejlesztésű természetére, nemritkán ügyfélre szabott fejlesztésekkel is bővíthető, annak érdekében, hogy egy adott megbízás algoritmusai leképezhetőek legyenek benne.


A Prizma24 CAFM rendszer jellemzői:

  • statikus adatok nyilvántartása (ingatlan- és berendezés-nyilvántartás, kataszteri nyilvántartás);
  • karbantartási terv készítése, megvalósítás dokumentálása;
  • esemény- és megrendelés-nyilvántartás, online bejelentés, megvalósítás dokumentálása;
  • költség- és bevétel-nyilvántartás, számlázási és árazási modul;
  • riportálási lehetőségek;
  • minőség-ellenőrzéshez szükséges online csekklisták készítése;
  • partnertámogatásra szolgáló felület.

Vissza