
2025. január 27 - Prizma Marketing
5+1 szempont, amire oda kell figyelni takarítószakcég választása esetén!
Gyakran hallani: ugyan, takarítani mindenki tud! Ez azonban sajnos nem igaz, és mint minden tevékenységnek, a takarításnak is van professzionális szintje! A szép és tiszta munkakörnyezethez, fogyasztói térhez hozzátartozik a well-being, a jóllét érzete, ami már alapvető igény. De akkor mégis milyen szempontok alapján keressünk takarítócéget, amelyik jó minőségű szolgáltatást fog biztosítani számunkra, ráadásul hosszabb távon? Az alábbiakban teljes útmutatót nyújtunk a válogatáshoz.
1. Sokatmondó referenciák
Amennyiben a referencialista azt mutatja, hogy a cég szerződött partnerei tevékenységüket tekintve széles spektrumon mozognak – megtalálható köztük irodai és ipari terület, egészségügyi és oktatási intézmény, illetve országos hálózattal rendelkező ügyfél is –, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nagy szakmai múlttal, tudással és tapasztalattal rendelkező céggel van dolgunk.
Ízelítő a Prizma Csoport referenciáiból:

2. Biztos pénzügyi háttér
Érdemes utánanézni a szolgáltató pénzügyi helyzetének. Az elérhető cégadatbázisokalapján megállapítható, mennyire stabil az általunk kiszemelt vállalkozás, mióta és milyen sikerrel működik.
A biztos pénzügyi háttér alapvető feltétele a szolgáltatás minőségét biztosító beruházásoknak, fejlesztéseknek, valamint a szakma legnagyobb kihívásának, a megbízható munkavállalói állomány biztosításának és hosszútávú megtartásának
A Prizma csoport 1996-os alapítása óta a magyar takarítási piac meghatározó és dinamikusan fejlődő szereplője.
3. Megbízható takarítószemélyzet
A takarítási iparág egyik legnagyobb nehézsége a fluktuáció. A stabil és megbízható munkaerő biztosítása kapcsán rákérdezhetünk, mit tesz a cég a probléma megoldása érdekében:
- Milyen motivációs eszközöket alkalmaznak a dolgozói lojalitás növelésére?
- Milyen képzéseket, fejlesztéseket biztosítanak a dolgozóik számára?
- Milyen megoldásaik vannak hiányzások, megbetegedések esetére?

A kérdésekre kapott válaszok képet adhatnak arról, mennyire bízhatunk abban, hogy a cég megnyugtatóan és kiegyensúlyozottan biztosítani képes a szolgáltatáshoz szükséges személyi feltételeket.
A Prizma Csoport kifejezetten elkötelezett a munkatársai iránt, a cégünkhöz lojális dolgozók hűségbónuszban részesülnek és jutalmazzuk a jubiláló munkatársainkat. Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai tudásának rendszeres fejlesztését, és az elvégzett képzésekről büszkén be is számolunk a Facebook oldalunkon. A dolgozói elégedettség alapvető fontosságú a szolgáltatásaink minőségének fenntartásában.
4. Minőségbiztosítás
A nagy cégek többsége rendelkezik ISO minőségbiztosítási rendszerekkel, de megrendelői oldalról ennél fontosabb, hogy a mindennapokban, operatív szinten miként tudják garantálni a szolgáltatás minőségét. A minőségbiztosítás alapja a több szintű ellenőrzés. Minél strukturáltabb egy cég szervezete, annál nagyobb az esélye, hogy a kontroll több lépcsőben is megvalósul.
Az ajánlatkérés során érdemes érdeklődni, milyen tapasztalatai, megoldásai vannak az adott cégnek a monitorozásra és a partneri visszajelzés lehetőségének biztosítására. Ezek a rendszerek jelentik azt, hogy a szolgáltató számára fontos a megrendelői elégedettség.
A Prizma Csoport takarítási tevékenysége során négy szintű ellenőrzést végez:
- először a takarító kollégák önmaguk ellenőrzik a munkájukat;
- csoportvezetőink mindennap átnézik a kollégák munkáját és ha szükséges, javíttatják a hibákat;
- területi vezetőink heti több alkalommal tartanak felülvizsgálatot;
- szolgáltatási igazgatóink havonta minimum egyszer bejárják a hozzájuk tartozó szolgáltatási területeket, általában a megrendelő képviselőjével együtt.
Ügyfeleinknek számos lehetősége van eseti visszajelzésre személyesen, telefonon és e-mailben, ezenfelül elégedettségi felmérést is végzünk.
5. Gépek, eszközök, tisztítószerek
Óriási különbség van gép és gép, eszköz és eszköz, valamint tisztítószer és tisztítószer között. Jó jel a professzionális termékek előnyben részesítése, hiszen azokkal hatékonyabb, energiatakarékosabb és környezetkímélőbb a munkavégzés. Célszerű rákérdezni a szolgáltató által használt márkákra, ezenfelül a gépek esetében a szervizhálózatra is, hiszen fontos lehet, milyen gyorsan képesek reagálni egy esetleges hibabejelentésre, illetve a javítás idejére tudnak-e cseregépet biztosítani, ezzel is támogatva a folyamatos szolgáltatást.
Megrendelői oldalról egyre gyakoribb elvárás a környezettudatosság, így alapvető igény a tisztítószerekkel kapcsolatban, hogy azok ökológiai minősítéssel ellátott termékek legyenek.
A Prizma Csoport saját nagykereskedése, a Logobox Kft. révén folyamatos ellátást képes biztosítani a higiéniához köthető termékekből a tisztítószerektől a professzionális takarítóeszközökön és -automatákon át a papíráruig. Gépeink megbízható, német gyártásban készülnek, továbbá számos változatuk áll rendelkezésünkre a területi és technológiai igények megoldására. Takarítási szolgáltatásunkkal elnyertük a Környezetbarát Szolgáltatás védjegyet is.

+1 Kapcsolattartás
A minőségi szolgáltatás fontos része a folyamatos kapcsolattartás, ezért tanácsos kitérni az információáramlás módjára.
A Prizma csoport ügyfélszolgálata és akciócsoportja 0-24 órában elérhető ügyfeleink számára. A haváriahelyzeteket rendkívül gyorsan, a nap 24 órájában készek vagyunk megoldani.
További Cikkeink
Csak őrök vagy szakértők? – a professzionális vagyonvédelem sztereotípiái

A mindennapok során számtalanszor találkozunk olyan emberekkel, akik őrző és -védő feladatokat látnak el, mégis gyakran félreértések és tévhitek övezik ezt a hivatást. Előfordul, hogy az építkezést éjszaka felügyelő személy munkáját alábecsülik, vagy hogy a portán ülő kollégát az életkora miatt egyszerűen „nyugdíjasként besegítőnek” tartják. Nem ritka az sem, hogy a szakmában dolgozókat leegyszerűsítő sztereotípiák alapján ítélik meg.
Ismét Szerethető Munkahely lettünk!

Örömmel értesültünk róla, hogy 2024 után idén is elnyertük a „Szerethető Munkahely” minősítést! Ez a siker ismét közös eredményünk, amely azt mutatja, hogy nemcsak szakmailag teljesítünk kiválóan, hanem olyan munkahelyet is teremtünk, ahol jó dolgozni. Az idei pályázat középpontjában a különböző generációk közös munkája állt, ezért mi is ebben a témakörben készült videóval indultunk a szavazáson, melynek javát idei céges csapatépítőnkön forgattuk.
Gratulálunk futóbajnokainknak!

Hatalmas tapsot érdemelnek kollégáink, akik a hétvégén fantasztikus teljesítményt nyújtottak az Újpesti Félmaratonon! Nagyon büszkék vagyunk rátok, hogy nemcsak a munkában, hanem a sportban is ilyen kitartóan és lelkesen helytálltok!
Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk, a Szervátültetettek Világjátékán!

Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk a Szervátültetettek Világjátékán! Kóródi István az előző évekhez hasonlóan ismét a Prizma Csoport támogatásával indult a sportrendezvényen, melynek idén Drezda adott otthont. Az eseményen 54 ország több mint 2500 sportolója vett részt, ebben a mezőnyben szerzett kollégánk bronzérmet férfi egyéni bowling versenyen.
Spar Maraton - Gratulálunk futóinknak!

Hatalmas tapsot érdemelnek kollégáink, akik a hétvégén részt vettek a 40. Spar Maratonon! Nagyon büszkék vagyunk rátok, mert idén többen már második alkalommal álltatok rajthoz prizmás színekben, és reméljük, hogy példamutatásotok sokakat motivál majd a következő alkalmakkor.