Mi mutatja, ha egy vállalat megbízható és professzionális?
2025. január 27 - Prizma Marketing

5+1 szempont, amire oda kell figyelni takarítószakcég választása esetén!

Gyakran hallani: ugyan, takarítani mindenki tud! Ez azonban sajnos nem igaz, és mint minden tevékenységnek, a takarításnak is van professzionális szintje! A szép és tiszta munkakörnyezethez, fogyasztói térhez hozzátartozik a well-being, a jóllét érzete, ami már alapvető igény. De akkor mégis milyen szempontok alapján keressünk takarítócéget, amelyik jó minőségű szolgáltatást fog biztosítani számunkra, ráadásul hosszabb távon? Az alábbiakban teljes útmutatót nyújtunk a válogatáshoz.

1. Sokatmondó referenciák

  

Amennyiben a referencialista azt mutatja, hogy a cég szerződött partnerei tevékenységüket tekintve széles spektrumon mozognak – megtalálható köztük irodai és ipari terület, egészségügyi és oktatási intézmény, illetve országos hálózattal rendelkező ügyfél is –, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nagy szakmai múlttal, tudással és tapasztalattal rendelkező céggel van dolgunk.

       

Ízelítő a Prizma Csoport referenciáiból:

   

   

2. Biztos pénzügyi háttér

   

Érdemes utánanézni a szolgáltató pénzügyi helyzetének. Az elérhető cégadatbázisokalapján megállapítható, mennyire stabil az általunk kiszemelt vállalkozás, mióta és milyen sikerrel működik. 

   

A biztos pénzügyi háttér alapvető feltétele a szolgáltatás minőségét biztosító beruházásoknak, fejlesztéseknek, valamint a szakma legnagyobb kihívásának, a megbízható munkavállalói állomány biztosításának és hosszútávú megtartásának

  

A Prizma csoport 1996-os alapítása óta a magyar takarítási piac meghatározó és dinamikusan fejlődő szereplője.

        

3. Megbízható takarítószemélyzet

    

A takarítási iparág egyik legnagyobb nehézsége a fluktuáció. A stabil és megbízható munkaerő biztosítása kapcsán rákérdezhetünk, mit tesz a cég a probléma megoldása érdekében:

  

  • Milyen motivációs eszközöket alkalmaznak a dolgozói lojalitás növelésére?
  • Milyen képzéseket, fejlesztéseket biztosítanak a dolgozóik számára?
  • Milyen megoldásaik vannak hiányzások, megbetegedések esetére?

   

 

   

A kérdésekre kapott válaszok képet adhatnak arról, mennyire bízhatunk abban, hogy a cég megnyugtatóan és kiegyensúlyozottan biztosítani képes a szolgáltatáshoz szükséges személyi feltételeket.

  

A Prizma Csoport kifejezetten elkötelezett a munkatársai iránt, a cégünkhöz lojális dolgozók hűségbónuszban részesülnek és jutalmazzuk a jubiláló munkatársainkat. Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai tudásának rendszeres fejlesztését, és az elvégzett képzésekről büszkén be is számolunk a Facebook oldalunkon. A dolgozói elégedettség alapvető fontosságú a szolgáltatásaink minőségének fenntartásában.

     

4. Minőségbiztosítás

   

A nagy cégek többsége rendelkezik ISO minőségbiztosítási rendszerekkel, de megrendelői oldalról ennél fontosabb, hogy a mindennapokban, operatív szinten miként tudják garantálni a szolgáltatás minőségét. A minőségbiztosítás alapja a több szintű ellenőrzés. Minél strukturáltabb egy cég szervezete, annál nagyobb az esélye, hogy a kontroll több lépcsőben is megvalósul.

   

Az ajánlatkérés során érdemes érdeklődni, milyen tapasztalatai, megoldásai vannak az adott cégnek a monitorozásra és a partneri visszajelzés lehetőségének biztosítására. Ezek a rendszerek jelentik azt, hogy a szolgáltató számára fontos a megrendelői elégedettség.

  

A Prizma Csoport takarítási tevékenysége során négy szintű ellenőrzést végez:

   

  • először a takarító kollégák önmaguk ellenőrzik a munkájukat;
  • csoportvezetőink mindennap átnézik a kollégák munkáját és ha szükséges, javíttatják a hibákat;
  • területi vezetőink heti több alkalommal tartanak felülvizsgálatot;
  • szolgáltatási igazgatóink havonta minimum egyszer bejárják a hozzájuk tartozó szolgáltatási területeket, általában a megrendelő képviselőjével együtt.

   

Ügyfeleinknek számos lehetősége van eseti visszajelzésre személyesen, telefonon és e-mailben, ezenfelül elégedettségi felmérést is végzünk.

  

5. Gépek, eszközök, tisztítószerek

   

Óriási különbség van gép és gép, eszköz és eszköz, valamint tisztítószer és tisztítószer között. Jó jel a professzionális termékek előnyben részesítése, hiszen azokkal hatékonyabb, energiatakarékosabb és környezetkímélőbb a munkavégzés. Célszerű rákérdezni a szolgáltató által használt márkákra, ezenfelül a gépek esetében a szervizhálózatra is, hiszen fontos lehet, milyen gyorsan képesek reagálni egy esetleges hibabejelentésre, illetve a javítás idejére tudnak-e cseregépet biztosítani, ezzel is támogatva a folyamatos szolgáltatást.

  

Megrendelői oldalról egyre gyakoribb elvárás a környezettudatosság, így alapvető igény a tisztítószerekkel kapcsolatban, hogy azok ökológiai minősítéssel ellátott termékek legyenek.

  

A Prizma Csoport saját nagykereskedése, a Logobox Kft. révén folyamatos ellátást képes biztosítani a higiéniához köthető termékekből a tisztítószerektől a professzionális takarítóeszközökön és -automatákon át a papíráruig. Gépeink megbízható, német gyártásban készülnek, továbbá számos változatuk áll rendelkezésünkre a területi és technológiai igények megoldására. Takarítási szolgáltatásunkkal elnyertük a Környezetbarát Szolgáltatás védjegyet is.

  

   

+1 Kapcsolattartás

   

A minőségi szolgáltatás fontos része a folyamatos kapcsolattartás, ezért tanácsos kitérni az információáramlás módjára.

  

A Prizma csoport ügyfélszolgálata és akciócsoportja 0-24 órában elérhető ügyfeleink számára. A haváriahelyzeteket rendkívül gyorsan, a nap 24 órájában készek vagyunk megoldani. 

   

Ha bármilyen takarítással kapcsolatos kérdése felmerült, tegye próbára szakértelmünket és vegye fel velünk kapcsolatot!

 

További Cikkeink

Óvodások látogattak üzemünkbe - betekintés a menza kulisszatitkaiba


Különleges vendégeket fogadtunk egyik ételgyártó üzemünkben: egy óvodás csoport látogatott el hozzánk, hogy betekintést nyerjenek a menzai ebédek elkészítésének folyamatába.

Részletek

Megint érmekkel tért haza Kóródi István kollégánk!


Súlylökésben ezüst, gerelyhajításban és diszkoszvetésben pedig bronzérmet szerzett munkatársunk, Kóródi István a Szervátültetettek és Művesekezeltek Európa-bajnokságán! Ezúttal Lisszabonban versenyzett a Prizma Csoport támogatásával, az 56 fős magyar csapat részeként. A felkészülés időszakában készítettünk vele interjút!

Részletek

A Prizma csoport elnyerte a Környezetbarát Szolgáltatás védjegyet


Az erről szóló tanúsítványt Takarítás üzletágunk igazgatója, Máté Péter vette át a környezetvédelmi szakma egyik legjelentősebb nemzetközi szakkiállításán, a HUNGEXPO területén megrendezett ENVIRONTEC-en.

Részletek

A Prizma Csoport hivatalosan is Szerethető Munkahely lett!


A Dreamjobs állásportál idén nyolcadik alkalommal rendezte meg a Szerethető Munkahelyek versenyt, ahová ezúttal mi is neveztünk! A közönségszavazatok alapján az 1700 résztvevő közül 200 cég részesült az elismerésben, velük együtt a Prizma Csoport is. Ezenfelül a szakmai zsűri beválasztott minket a Csapatok mindenek felett című kategória TOP 10 jelöltje közé is.

Részletek

Nagy sikerrel zárult a Prizma Junior duális szakácsképzése!


A Prizma Csoport két akkreditált konyhájában és egy balassagyarmati szakiskolában folyt két évig duális formában oktatás, amelynek végén 13 munkatársunk kapott szakács szakmunkás bizonyítványt! Ez a lehetőség óriási előrelépést jelentett a karrierjükben, cégünk pedig képzett munkaerőt nyerhetett állami támogatással!

Részletek