
2025. május 12 - Prizma Marketing
Gratulálunk futóbajnokainknak!
Hatalmas tapsot érdemelnek kollégáink, akik a hétvégén fantasztikus teljesítményt nyújtottak az Újpesti Félmaratonon! Nagyon büszkék vagyunk rátok, hogy nemcsak a munkában, hanem a sportban is ilyen kitartóan és lelkesen helytálltok!
👏 Vigh Marcell a teljes, 21 km-es távot 2 órán belül teljesítette – le a kalappal, ez igazán figyelemre méltó eredmény!
💪 Juhász-Kalmár Emília és Varga Gergő az egyéni 10,5 km-es távon álltak rajthoz, és a középmezőnyben végeztek – szuper futás volt, gratulálunk!
🏅 Váltócsapatunk is kitett magáért: a háromfős csapat (Krányecz Gabriella, Kovács Nikolett és Varga Norbert) a 25. helyet szerezte meg a 48 induló váltó csapat közül – remek teljesítmény!
Köszönjük, hogy ilyen lendületesen képviseltétek a csapatunkat – csak így tovább! 🚀
További Cikkeink
Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk, a Szervátültetettek Világjátékán!
Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk a Szervátültetettek Világjátékán! Kóródi István az előző évekhez hasonlóan ismét a Prizma Csoport támogatásával indult a sportrendezvényen, melynek idén Drezda adott otthont. Az eseményen 54 ország több mint 2500 sportolója vett részt, ebben a mezőnyben szerzett kollégánk bronzérmet férfi egyéni bowling versenyen.
Megint érmekkel tért haza Kóródi István kollégánk!
Súlylökésben ezüst, gerelyhajításban és diszkoszvetésben pedig bronzérmet szerzett munkatársunk, Kóródi István a Szervátültetettek és Művesekezeltek Európa-bajnokságán! Ezúttal Lisszabonban versenyzett a Prizma Csoport támogatásával, az 56 fős magyar csapat részeként. A felkészülés időszakában készítettünk vele interjút!
Sikeres vizsgát tettek a vállalkozási ügyviteli ügyintéző képzésünk tanulói!
Örömmel osztjuk meg, hogy a Prizma Csoport által indított vállalkozási ügyviteli ügyintéző képzés sikeresen lezárult! Résztvevőink nemrégiben tettek sikeres záróvizsgát, és ezzel értékes tudással, új készségekkel, valamint anyagi elismeréssel gazdagodtak.
Hogyan működik egy szakértő facility management cég 24 órás ügyfélszolgálata?
A Prizma Csoportnál ügyfeleink számára 24 órás elérhetőséget biztosítunk, így bármilyen műszaki meghibásodást, havária helyzetet azonnal kezelni tudunk. A létesítményüzemeltetési piacon az elsők között vezettünk be ilyen, direkt kommunikációs ügyféltámogatást, amiben mostanra már több mint tízéves tapasztalatunk van.
Hogyan könnyíti meg egy CAFM szoftver az üzemeltető mindennapjait?
Az ingatlankezelés és a létesítményüzemeltetés területe számos kihívást és összetett feladatot tartalmaz: Karbantartások ütemezése, hibajegyek kezelése, alvállalkozók koordinálása, költségvetések követése és riportok készítése. Egy modern CAFM (Computer-Aided Facility Management) szoftver azonban jelentősen megkönnyítheti az üzemeltetési szakemberek mindennapi munkáját, és strukturáltabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá teszi a folyamatokat az ügyfelek számára is. De pontosan hogyan is segít egy ilyen rendszer?