Prizma FM Zrt.
2025. június 5 - Prizma Marketing

Sikeres vizsgát tettek a vállalkozási ügyviteli ügyintéző képzésünk tanulói!

Örömmel osztjuk meg, hogy a Prizma Csoport által indított vállalkozási ügyviteli ügyintéző képzés sikeresen lezárult! Résztvevőink nemrégiben tettek sikeres záróvizsgát, és ezzel értékes tudással, új készségekkel, valamint anyagi elismeréssel gazdagodtak.

Gratulálunk nekik!

 

Mit adott a képzés?

A tanulók komplex és gyakorlatias tudást szereztek, amelyet nemcsak a munkahelyükön, hanem a mindennapi életükben is hasznosítani tudnak. A képzés során:

  • Gazdasági szemléletet kaptak, amely segíti őket döntéseik meghozatalában,
  • Adózási és munkaügyi ismereteket sajátítottak el,
  • Magabiztosan használják az ügyfélkaput és más digitális eszközöket,
  • Fejlődött üzleti gondolkodásuk, ami elősegíti az együttműködést a frontos kollégákkal,
  • A frontos kollégák pedig betekintést nyertek az adminisztráció világába.

  

Ezúton is szívből gratulálunk minden végzett hallgatónknak a kitartásukhoz, a tanulásba fektetett munkájukhoz és a sikeres vizsgához!

További Cikkeink

Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk, a Szervátültetettek Világjátékán!


Újra érmet szerzett Kóródi István kollégánk a Szervátültetettek Világjátékán! Kóródi István az előző évekhez hasonlóan ismét a Prizma Csoport támogatásával indult a sportrendezvényen, melynek idén Drezda adott otthont. Az eseményen 54 ország több mint 2500 sportolója vett részt, ebben a mezőnyben szerzett kollégánk bronzérmet férfi egyéni bowling versenyen.

Részletek

Gratulálunk futóbajnokainknak!


Hatalmas tapsot érdemelnek kollégáink, akik a hétvégén fantasztikus teljesítményt nyújtottak az Újpesti Félmaratonon! Nagyon büszkék vagyunk rátok, hogy nemcsak a munkában, hanem a sportban is ilyen kitartóan és lelkesen helytálltok!

Részletek

Megint érmekkel tért haza Kóródi István kollégánk!


Súlylökésben ezüst, gerelyhajításban és diszkoszvetésben pedig bronzérmet szerzett munkatársunk, Kóródi István a Szervátültetettek és Művesekezeltek Európa-bajnokságán! Ezúttal Lisszabonban versenyzett a Prizma Csoport támogatásával, az 56 fős magyar csapat részeként. A felkészülés időszakában készítettünk vele interjút!

Részletek

Hogyan működik egy szakértő facility management cég 24 órás ügyfélszolgálata?


A Prizma Csoportnál ügyfeleink számára 24 órás elérhetőséget biztosítunk, így bármilyen műszaki meghibásodást, havária helyzetet azonnal kezelni tudunk. A létesítményüzemeltetési piacon az elsők között vezettünk be ilyen, direkt kommunikációs ügyféltámogatást, amiben mostanra már több mint tízéves tapasztalatunk van.

Részletek

Hogyan könnyíti meg egy CAFM szoftver az üzemeltető mindennapjait?


Az ingatlankezelés és a létesítményüzemeltetés területe számos kihívást és összetett feladatot tartalmaz: Karbantartások ütemezése, hibajegyek kezelése, alvállalkozók koordinálása, költségvetések követése és riportok készítése. Egy modern CAFM (Computer-Aided Facility Management) szoftver azonban jelentősen megkönnyítheti az üzemeltetési szakemberek mindennapi munkáját, és strukturáltabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá teszi a folyamatokat az ügyfelek számára is. De pontosan hogyan is segít egy ilyen rendszer?

Részletek